Jelenlegi hely

Október 15-ig adhatnak le igénybejelentő nyomtatványt a rezsicsökkentésből kimaradtak

                                                                      

Tájékoztatjuk a Tisztelt Lakosságot, hogy a 1364/2018. (VII.27.) Korm. határozat alapján a téli rezsicsökkentésben korábban nem részesült, a vezetékes gáz- vagy távfűtéstől eltérő fűtőanyagot (pl: fa, szén, brikett…) felhasználó háztartásokat egyszeri természetbeni támogatásban részesíti.

A határozat értelmében az igénybejelentést az jogosult benyújtani, aki a téli rezsicsökkentés korábbi intézkedéseiben nem részesült, és a háztartása gázszolgáltatási szerződéssel nem rendelkezik.
Az igénybejelentő nyomtatvány a városi honlapról letölthető (orkeny.hu), valamint a Polgármesteri Hivatal 3. számú irodájában átvehető. Amennyiben akadályoztatva van és nem tud személyesen befáradni a nyomtatványért, kérjük hívja a 310-001-es telefonszámot és postai úton eljuttatjuk Önnek azt. A kitöltött nyomtatvány szintén a Polgármesteri Hivatal 3. számú irodájában adható le.
Az igénybejelentés végső határideje 2018. október 15. (hétfő).
A helyi önkormányzatok feladata az igénybejelentések előszűrése, összesítése és továbbítása a Belügyminisztérium részére.
 

Az igénybejelentések ellenőrzését az Országos Katasztrófavédelmi Főigazgatóság végzi. Az ellenőrzésen feltárt rosszhiszemű adatszolgáltatás jogi következményekkel jár!

Kérünk minden érintettet, mihamarabb nyújtsa be a szükséges igénybejelentő nyilatkozatot!

igenybejelento-nyilatkozat_rezsicsokkentes.docx

DTKH TÁJÉKOZTATÓ

Tisztelt örkényi Ingatlantulajdonosok!

Társaságunk az alábbiakban tájékoztatja Önt a kommunális (háztartási) szilárd, az újrahasznosítható csomagolási, és a zöldhulladék gyűjtésében 2018. szeptember 1-től bekövetkező változásokról.
2018. szeptember 1-től a hulladékszállítás SZERDAI napokon történik. A szállítás SZERDAI napra való áthelyezése érinti a házhoz menő csomagolási és zöldhulladék gyűjtést is, melyek időpontjai az alábbi táblázatokban található.

Együttműködésüket ezúton is köszönjük!

HÁZHOZ MENŐ CSOMAGOLÁSI HULLADÉKGYŰJTÉS 2018.
szeptember 5., 19.
október 3., 17., 31.
november 14., 28.
december 12., 26.

Gyűjtési időszak: egész évben KÉTHETENTE, SZERDAI napokon.
A kéthavonta házhoz menő üveghulladék gyűjtés következő időpontjai: szeptember 6, 
november 1. 
Az üveghulladékot a sárga fedelű edényzetben helyezze ki!

HÁZHOZ MENŐ ZÖLDHULLADÉK GYŰJTÉS 2018.
szeptember 19. 
október 17. 
november 14. 
december 12.

Gyűjtési időszak: egész évben NÉGYHETENTE, SZERDAI napokon.

ÜGYFÉLSZOLGÁLAT
Örkény Polgármesteri Hivatal
Kossuth L. u. 2. minden hó első csütörtök
9.00 – 11.00

DTkH Nonprofit Kft.
2700 Cegléd, Pesti út 65. hétfő: 8.00 - 20.00
kedd- csütörtök:
08.00 - 15.00 53/500-152
53/500-153 ugyfelszolgalat@dtkh.hu www.dtkh.hu

Az esetleges kellemetlenségekért szíves elnézésüket és megértésüket kérjük!

DTkH Nonprofit Kft.

Háziorvosi rendelés a nyári időszakban

Háziorvosi rendelés a nyári időszakban

 

Dr. Tarr Zoltán háziorvos július 6-ig szabadságát tölti, Dr. Rózsa István háziorvos helyettesíti hétfőtől péntekig 8.00- 12.00 óra között, délután nincs orvosi rendelés.

Dr. Rózsa István július 9-től július 20-ig nem rendel szabadság miatt, helyettesíti Dr. Tarr Zoltán hétfőtől péntekig 8.00-12.00 óra között, délután nincs orvosi rendelés.

Július 23-tól július 27-ig a rendelés az eredeti rendben zajlik.

Gyógyszertári ügyelet változás!

Tisztelt Lakosság!

 

Tájékoztatjuk Önöket, hogy a

OGYÉI/29542-3, OGYÉI/2749-5/2018 határozatok alapján

2018. június 16-i hatállyal a hernádi, táborfalvai, örkényi gyógyszertárak

hétvégi nyitvatartása és készenléte megszűnik. 

 

Innentől kezdve a dabasi gyógyszertárak látják el ezt a feladatot.

További információ az ügyeletes gyógyszertárakról az örkényi patika hirdetőtábláján megtalálható.

Közterületi veszélyes fák kivágása

Veszélyes fák kivágása!

Az önkormányzat közreműködésével lehetőség nyílik a közterületen elhelyezkedő veszélyes fák kivágására!

Veszélyes fát bejelenteni 2018.június 20-ig telefonon a 310-001-es telefonszámon, személyesen a Polgármesteri Hivatal 3. szobájában, vagy e-mailben a kovacsistvan@monornet.hu címen lehet névvel, címmel és elérhetőséggel.

A bejelentés után szakértő bevonása mellett megvizsgáljuk, hogy a bejelentett fa valóban veszélyes-e.

A kivágásból származó fát az önkormányzat elszállítja és télen a rászorulóknak adja.

Esély Szociális Szolgálat Intézményvezető állás

Társult Önkormányzatok Esély Szociális Szolgálat

                       

a "Közalkalmazottak jogállásáról szóló" 1992. évi XXXIII. törvény 20/A. § alapján

pályázatot hirdet

Társult Önkormányzatok Esély Szociális Szolgálat 

Intézményvezető (magasabb vezető)

munkakör betöltésére.

A közalkalmazotti jogviszony időtartama:

határozatlan idejű közalkalmazotti jogviszony

                       

Foglalkoztatás jellege:

Teljes munkaidő

A vezetői megbízás időtartama:

A vezetői megbízás határozott időre, 5 év-ig szól.

A munkavégzés helye:

Pest megye, 2377 Örkény, Álmos vezér utca 4.

A munkakörbe tartozó, illetve a vezetői megbízással járó lényeges feladatok:

gyermekjóléti szolgáltatás; családsegítés, szociális étkeztetés, házi segítségnyújtás; jelzőrendszeres házi segítségnyújtás tevékenységi körébe tartozó vezetői feladatok ellátása

Illetmény és juttatások:

Az illetmény megállapítására és a juttatásokra a "Közalkalmazottak jogállásáról szóló" 1992. évi XXXIII. törvény rendelkezései az irányadók.

                       

Pályázati feltételek:

•         Főiskola, szociális vagy egészségügyi végzettség,

•         szociális vagy egészségügy területen - Legalább 5 év feletti vezetői tapasztalat,

•         Felhasználói szintű MS Office (irodai alkalmazások),

•         B kategóriás jogosítvány,

•         Vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatása,

•         Magyar állampolgárság

•         Büntetlen előélet

A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:

•         részletes szakmai önéletrajz

•         3 hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány, vagy a kérelem feladását igazoló bizonylat másolata

•         szakmai gyakorlat igazolása

•         A képesítést igazoló okiratok hiteles másolata

•         Az intézmény vezetésére vonatkozó program, amely tartalmazza a szakmai helyzetelemzésre épülő fejlesztési elképzeléseket

•         A pályázó nyilatkozata arról, hogy a pályázati anyagban fogalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggő kezeléséhez hozzájárul

•         a pályázó nyilatkozata arról, hogy a gyermekek védelméről és a gyámügyi igazgatásról szóló 1997. évi XXXI. tv. 15. § (8) bekezdésében meghatározott kizáró ok vele szemben nem áll fenn.

A munkakör betölthetőségének időpontja:

A munkakör legkorábban 2019. január 1. napjától tölthető be.

A pályázat benyújtásának határideje: 2018. július 31.

A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Kovács István elnök nyújt, a 06-29-310-032 -os telefonszámon.

A pályázatok benyújtásának módja:

•         Postai úton, a pályázatnak a Társult Önkormányzatok Esély Szociális Szolgálat címére történő megküldésével (2377 Örkény, Kossuth Lajos utca 2. ). Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: 2215/2014/Iktk , valamint a munkakör megnevezését: Intézményvezető.

•         Személyesen: Kovács István elnök, Pest megye, 2377 Örkény, Kossuth Lajos utca 2. .

A pályázat elbírálásának módja, rendje:

A pályázat kiírója fenntartja a jogot, hogy a pályázatot érvénytelennek nyilvánítsa

A pályázat elbírálásának határideje: 2018. október 31.

A pályázati kiírás további közzétételének helye, ideje:

•         Mi Úság Örkényen c. folyóirat

•         Örkény Város honlapja

•         Oktatási és Kulturális Közlöny